peneman


Tuesday 13 December 2011

Aku Dah Nak Masuk From5..




    Hai guys.. Aku rasa mcm kejap jehh aku dah nak masuk form5. Tapi bg korang yg form5 tuhh mesti seronok kan? yelhaa dah hbs sekolah. Tak apa tak apa, aku tgh menanti dgn penuh kesabaran. hiih
Bila cakap pasal from5 jehh mesti dekat dgn SPM betol tak? Lagi pening kepala aku..
Takut tak bole fokus lhaaa, mana tak nya asyik dok menghadap binatang neh jehh #facebook#twitter#blog#skype.. org ada aku pun nak ada jgak. Haha! Last-2 tak terlayan. Kalo dah duduk menghadap mmg tak ingat benda lain. Mcm kena pukau, susah gler, tapi bila tak onlne plak rasa mcm tak bole hidup. Lagi-2 skg dah ada Bfiee, mak arhh lg lhaa mmg berkepit jehh dgn handfone!! Ingat tahun depan nak lebih fokus dgn buku tapi korang tau tak, mmg setiap tahun aku cakap benda yang sama. huhu, yang ada cuma habuk.. Pasal binatang nehh jgak lha keje ruma aku semua terbalik. virus gleer kan? Tau tak apa.
Harap dapat buat yang terbaik lhaa.. Hilang kan sifat pemalas yang ada dalam diri aku nehh. 
okee bye bye, mata aku dah rabak nehh, nak membuta. Bak kata biyy aku *muahhh muahh*

No comments:

Post a Comment